Kızlar, bana yardım edin. Kafayı yicem artık çıldırıcam.. Dayanamıyorum bu duruma. 33+5 haftalık hamileyim. Bu gün baya ilk iki ayda olduğu gibiyim, aşırı duygusalım zır zır ağlıyorum her şeye (gerçi son dönemde yaşadıklarımkolay değil, ama bu durum sinir bozucu) yemek kokularından midem bulanıyo ağzımın içinden çıkıyo gibi onların kokusu. Hele bir de boğazımın içi şişti gibi de hiss ediyorum. Halsizim, içim sıkılıyo sürekli ve sıcak basıyo sonra tekrardan üşüyorum. Aynı durumları yaşayan var mı ya? Nedir bu Allah aşkına çok sıkıldım