Arkadaşlar ben zaten uzun zamandır bu sıkıntıyı yaşıyorum hamilelikten 9 ay öncede ilaç kullanıyordum fakat bıraktım iyileşmeye başlamıştım. Sonra hamile olduğumu öğrendim gayet iyiydi başlarda şimdi yemek yiyemiyorum hayattan soğudum depresyonda gibiyim. Terapistle de görüştüm ama ilaç gerektiren bişey yok dedi. Ben yinede korkuyorum bazen delirdiğimi düşünüyorum. Mantıksız şeyler bana mantıklı geliyor sanki mesela batıl inançlar gibi bi olay yaşadım çocuğumun başınada aynı olay gelecek gibi saçma sapan şeyler hamileliğimin resmen zehir oldu kendimden nefret ediyorum vicdan azabı çekiyorum sevemiyorum falan diyorum. Halbuki seviyorumda çocuğumu ama ömür boyu böyle mi olacak diye düşünmüyor değilim. Böyle olan sadece ben miyim