secoz Kızlar 14+3 günlük hamileyim bugün sabahtan beri kasığımın sağ kısmında bi Ağrı gelip gidiyor. 10saniye De bir sanki bıçak sokup çıkarıyorlarmış gibi sancı oluyor neden olabilir ? Doktoranda gitmek istemiyorum şimdi
Hande_ctn secoz o haftalarda benimde oluyordu rahim büyüdüğü için oluyormuş ara sıra oluyordu ama çok sürmeden geçiyordu
humeyra_tplsn secoz Yalnız değilsinizz 🙆🏻♀️Benden aynı durumla karşı karşıyayım bu aylarda normalmiş çok şükür ilk başta bende biraz tedirgin olmuştum ama sebebini öğrenince rahatladım