busrakaripek Merhaba arkadaşlar 😊 ilk betahgc testim 200,4 ikincisi 486,4 çıktı. Bir gün arayla yaptırdım. Doktor bir hafta sonra gel dedi. Sizce doktora gidene kadar tekrar yaptırmalı mıyım? Dış gebelikten korkuyorum da bir hafta çok uzun geldi.
Tupanne busrakaripek normal de 2 gün arayla ister 2 katına çıkması beklenir 10 gün sonra da kese için çağırır erken değil merak etme ☺️ Sabırla kendine dikkat ederek bekle olumlu düşün ☺️
Tupanne busrakaripek öyle kese göründü mü benek var mı kalbi atacak mı testlerde bi sıkıntı çıkacak mı derkeeeen sağlıklı doğana kadar akılda sorular hiç bitmiyor ☺️