PsikologEzgiAlbas Merhaba 21 haftalık anneler, nasıl gidiyor süreç? Detaylı ultrasona girdiniz mi? Gelişimler ve bebeklerin kg nasıl?🙋🏻♀️😍
Merve2Asel PsikologEzgiAlbas 20 haftalık biz ayın 8 inde ayrıntılı var ve cinsiyet bilmiyoruz hala ayrıca çok hissetmiyorumda 2. Gebeliğim
minikprensimmm123 PsikologEzgiAlbas Canım bizde yarın 21 haftalık olacaz ağrıların varmı seninde bel ağrısı veya kasık ağrısı adet sancısı gibi türden felan
Bebebebe PsikologEzgiAlbas 20+5 haftalığım bende. haftaya randevu alayım diyorum detaylı için. kadıklarımda belimde de zaman zaman çok ağrılar oluyo geçiyo ama . bazıları korkutuyor doktora gdcrk gibi oluyorum hatta. ama geçiyo dinlenince
PsikologEzgiAlbas Merve2Asel bizim de yarın detaylı var🤗 20 den sonra başlıyormuş hareketleri yavaş yavaş zaten. Doktorunuz bir şey demedi mi konuyla ilgili? Endişe etmeyin çok rahat olun, yakında kendimi belli edecektir en tatlı tekmeleriyle 💕
PsikologEzgiAlbas minikprensimmm123 evet olmaz mı? Dün o kadar fazla oldu ki sol kasıkta. Doktora gittik o derece. çok normal olduğunu söyledi , magnezyum eksikliğinden olabilir dedi ve takviye verdi. Bebek hareketlerinden de kaynaklanabiliyormuş 🤍
Merve2Asel PsikologEzgiAlbas şehir hastanesi gidiyorum en son gittiğimde 15 haftalıktım randevu alamıyorum
minikprensimmm123 PsikologEzgiAlbas Ya bende kontrolde söyleyecem doktora bana da en son gittiğimde progestan fitil verdi ağrılarını hafifletecek diye birde magnezyum takviyesi isteyim o zaman
lisansli_Mom49 Bizde 21 olduk sırt ağrısı dışında her şey yolun yarında kontrolüm var iki aydır gitmiyorum ikinci bebeklik bakalım cinsiyetimizi belli olur bir kzım var rabbim inş sağlıkla hayırlısıyla ikisinden de tattırsın isteyen herkese bana da
PsikologEzgiAlbas Bebebebe bende de oluyor gayet normal. Bazen yorgun olmadığımda bile olabiliyor. Doktor yatış pozisyonu, bebeğin duruş pozisyonu , hatta bazen üşütme sonrası gaz sancısı bile tetikleyebilir bu durumu dedi ve kendini dinleme dedi 🙈
Haticecakirr PsikologEzgiAlbas geçen hafta 22.haftada detaylı usg vardı çok şükür bir sorun gözükmedi bebişim 530 gr 28 cmmiş gayet normal dedi doktorumuz hayırlısı olsun bakalım 🌸🥰 sizin bebiş ne durumda cinsiyetiniz nedir 🌸😍
PsikologEzgiAlbas Haticecakirr erkek 😇 benimde yarın detaylı İçin randevum var umuyorum her şey yolunda olur 🙏
PsikologEzgiAlbas minikprensimmm123 hissediyorum ufak ufak. Sürekli olmasa da her gün hissediyorum doktorunuz konuyla alakalı ne dedi peki?
minikprensimmm123 PsikologEzgiAlbas Canım benim 2 düşüğüm var doktoruma anlattım böyle böyle ağrılarım oluyor diye oda erken doğum felan olmasın birde rahmi rahatlatsın yumuşatsın kasılma olmasın diye fitil veriyim hem ağrılarını da hafifletir dedi birde sürekli maden suyu içerdim biraz ara verdim tekrar ağrı başladı doktorum da günde 3 taneye kadar iç bir zararı yok doğal olanını iç sadece dedi