RH38 arkadaşım sezeryan doğum yaptı, ilk ayağa kalktığında hemşireler hemen korse tak demişler, Medikallerde sezeryan korsesi varmış. Ondan aldırmışlar takması için. Korse sayesinde ayağa daha rahat kalktım demişti. Her doktor önerisi farklı olabilir ama ona ilk günden ayağa kalkar kalkmaz tak demişler, kendi normal bi marka almıştı onu taktırmamışlar