Merhaba kızlar ben bişi sormak istiyorum benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde kontrole diye gittim hiç agrım yoktu fakat 2 cm acılmam varmış doktor muayene etti ve ağrılarım başladı 1 gun 1 gece surdu fakat bu gebeliğimde kesinlikle açılma olsada kendime dokundurtmak istemiyorum dayanabildiğim kadar evde cekmek istiyorum ama bu suyu gelip doğum yapanları merak ediyorum hiç ağrısız mı suyunuz gelip gittiniz yada ağrınız nasıldı?