Merhaba, gebelik öncesi anksiyetesi olan veya gebelikte anksiyete yaşayanlar var mı? Nasıl başa çıktınız ilaç kullandınız mı? Hamilelikte ilaç kullandırıyorlar mı? 16+4 haftalık hamileyim gebelik öncesi zaman zaman belirtilerini yaşadığım olmuştu ama maalesef üstüne düşüp psikoloğa gitmedim şu son günlerde de aşırı su yüzüne çıktı iştahım yok sürekli sevdiğim birine bir şey olacak korkusu var sanki benim yada sevdiğimin başına bir şey gelecek gibi hissediyorum sürekli iç sıkıntım var içim yanıyo sanki kötü bi haber alacağım gibi.Sürekli ölüm korkusu, sevdiğim birinin ölmesi gibi korkular yaşayıp sürekli ağlama isteğim geliyor. Bugün markete çıktık çok arabalar var birisi bize çarpacak diye ağlamaya başladım aşırı gergin ve panik haldeyim iğrenç bi duygu 😔 Anksiyete bu mu var mı yaşayan? Doktora gitmeyi düşünüyorum ancak yaşayanlar nasıl üstesinden geliyor belki bir destek olur fikir olur