Kızlar ilk hamileliğim bu 10 lu isimli hastene çıkışlarından yaptırsam mı yoksa sizce sadece tulumda yazılı olanlar var onu yaptırıp hastane çıkışını isimsiz mi alsam içimden isimli almak istiyorum ama düşünüyorum sonra battaniyesi falan başka bebeğim olursa kullanamaz kararsız kaldım 🤷♀️