Merhabalar ben bir tane e bebekten baby plus anne yanı beşiğini aldım hem uygun hemde güzel geldi bana. Odasına ise tekrardan beşik almak saçma geldiği için montessori yatak almayı düşünüyorum hem gündüzleri yatırabilirim hemde biraz kendine geldiğinde içerisinde oyunda oynayabilir diye düşündüm 🌸