suscarparimm Melikemreclk 9 aylık hamileyim başından beri duygusalım 😂 reklamlara kadar ağlıyorum hormonlar 🤷🏻♀️
ysmn_kck17 Melikemreclk 34 haftaligiz hareketini karnında gördükçe sevip sevip ağlıyorum 🥺 dogurunca da o ağlar ben ağlarım . Zaten balık burcuyum aglak bir yapım var . Allah eşimin yardımcısı olsun 😃
Emirinannesi34 Melikemreclk ben doktor bana ilaç yazmıyo diye odasında bile ağladım 🤣🤣 heryerde ağlıyorum şu sıra🙈 hormonlardan dedi doktor
Addile Normal ya hormonların etkisi biraz agrılar bende düşük korkusuda vardı gece kalkıp aglardım ilk zamanlar
Esraakk 6 aylık hamileyim hala arada ağlıyorum. Gecen güm de durup dururken annemi özledim diye ağladım 🙄
Melikemreclk Esraakk Bende biraz önce annem bana yakın değil karşı komşunun annesi benim altimds die ağladım 😱😱
Merve6hg Bende gecen ay kuşum öldü diye 1 hafta ağladım ,tabi ki aglanir diyeceksiniz ama abartısız aklimdan çıkmadı 😔
Melikemreclk Merve6hg kuş ölmesi ve gebeliginiz bir hafta azmis 🤪🤪 ben bekarken kuşum ölmüştü üç ay kendime gelemedim😭😭
Merve6hg Filiz16erkes Melikemreclk Tabi ki hâlâ içimde acısı ama bir hafta artık herkes abarttigimi düşünmesin diye gizli gizli ağlıyordum Allah korusun bir yakınım ölmüş gibi 😭
Sblatc Melikemreclk bence normal. Bence aylarca ağlamamak anormal. Bi insan aylarca ağlamadan nasıl durur bilmiyorum😂
Nlfrylmz Melikemreclk Daha dur yeni başlıyorsun 🤣 hayatımda bu kadar anlamsız şeylere ağladığımı hatırlamıyorum 😃
Zero2344 Bende 31 haftadır diziye ağlıyorum annemi özlüyorum ağlıyorum kilo alıyorum ağlıyorum sürekli sebep var ağlamam için 😁