Merhaba kızlar muayenelerimi özel hastanede yaptırıyorum ama maddi durumlardan dolayı bu hastanede doğum yapmayı düşünüyorum daha önce hiç gitmedim bu hastaneye orda doğum yapanlarınız var mı yada tanıdıklarınız yaptı mı orda doğum herkes öneriyor o hastaneyi ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim