Hellobaby1 27+5 deyim. 5 kilo aldım bu zamana kadar. Hazırlıklar bitti sayılır ufak tefek şeyler kaldı alınacak. Tabi bide yıkanıp çanta hazırlanacak falan. Göbeğim çok çıkmadı. Biraz belli tabi ama Bilmeyen 7. Ayın içindeyiz diyince çok şaşırıyo😄 ama Bi kaç gündür de ağırlaştığımı hissediyorum. Eğilirken falan zorlanıyorum. İnşallah zaman çabuk geçerde kavuşuruz artık 🙏