yunusemreninannesii Kızlar merhaba ben ikinci tetonoz aşımı yaptığımda bana kontrol için sağlık ocağı gün verdi ben pek anlayamadım çevremde böyle sağlık ocağından kontrole çağrılan kimse yok aranızda böyle giden vere çağrılan varmı neye bakıyorlar
Sympktz yunusemreninannesii Rutin olarak çağırıyorlar canım ☺️ Mesela ben 4. Ayda gittim ilk kontole bir sonraki 6. Ayda yine gidicem. Tansiyona kilona bakıyolar bebeğin kalp atışını dinliyorlar 28 haftadan sonra diye biliyorum. Bir sıkıntın var mı soruyolar o kadar
Masal53 yunusemreninannesii gebelik boyunca 3 4 kez çağırıyorlar 2 si zaten aşı için diğer bi iki tanesi de kilo kalp atışı için
Serha yunusemreninannesii yo çağırıyorlar sürekli kalp atışına bakılıyor tansiyon ölçülüyor fln klasik kontrol yani