Eelif92 Anneler selam, doğuma kısmetse 4 hafta kaldı. Sizler nasıl anne yanı aldınız ? Ahşap anne yanı beşiklerinden mi alsam yoksa park yatak mı alsam ? Fikirlerinizi, önerilerinizi bekliyorum 🌸
Kbracoskun Eelif92 park yatak daha kullanışlı olur diye düşünüyorum ,🤔 tahta beşikler kullanışlı değil gibi geliyor bana
[silindi] Eelif92 Kesinlikle park yatak öneririm. 7 yıl önce kızıma aldım 3 sene kullandım. Memlekete giderken yanımda götürdüm her türlü kullanışlı oluyor. Büyüyüp oda yapınca katla kaldır bu kadar. Şimdi 2. Bebeğime kullanacağım maşAllah çok sağlam bir ürün hala ilk günki gibi sağlam.
Sevalko Görüntü olarak ahşap daha güzel daha şık duruyor, çok güzel fotolar çekilir mesela 😃 ama park yatak çok kullanışlı pratik ve daha uzun süre kullanırsınız