Hatice_bilal Merhaba kızlar bu postu bir arkadaşım için açıyorum. Kendisi 13 haftalık hamile ve hafif bir kanaması olmuş ben kendim yaşamadım için maalesef yardımcı olamadım aynı durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi
ratatosk Hatice_bilal acile gitmesi gerekiyor vakit kaybetmeden. Neden olduğunu bilmemize imkan yok inşallah tehlikeli bir kanama değildir 🙏
Sermec27 Hatice_bilal acile gitmekten başka cözüm yok hersey olabilir düşük riski olabilir kanama gebelikte her zaman risklidir
Fatosef Hatice_bilal kanama varsa yapması gereken tek şey doktora gitmek. Çünkü kanama tehlikeli olabiliyor. Benimde az miktar kanamam olmuştu ve düşük tehlikesi yaşamıştım. O yüzden az veya çok demeden mutlaka doktora görünmeli.
Hatice_bilal Hatice_bilal çok hafif olmuş bende korkulacak bişey var mı yokmu bilemediğim için öncelikle buraya yazmak istedim
Ssgndz Benim de 6 haftalıkken kanamam olmuştu pembe kahverengi, doktora gittik hap verdi 15 gün kullandim yerlesme kanamasıymış zaten bidaha olmadı. Ama doktora gitmesi lazım evde durmasın daha haftası yeni insallah kötü bisey yoktur🙏🏻
Hayalleredogru Hatice_bilal kesinlikle bir acile gitsin en azından fitil veya iğne verir bu şekilde olmaz kanama varsa gitmesi lazım canım
Hatice_bilal Teşekkürler yanıtlarınız için. Kendisinin kan uyuşmazlığı varmış ben bunu bilmiyordum kanama o yüzden olmuş bugün dr doktora gidip aşısını olacakmış