Tostiginannesi Kızlar yarın sabaha Allah nasip ederse sezaryenim var ama içimde bi korku var bebekte bişey olacak çıkacak diye tecrübeli anneler sizlerde de böyle hissiyatlar var mıydı ya da anne olacak arkadaşlar sizlerde de aynı hissiyat var mı 😭
Orkide-00 Tostiginannesi vardı canım ama sabah namazına kalktım kuranimi okudum içimi ferahlattinm dualar ettim ve çok güzel geçti sende korkma Rabbim kucağına sağ salim almanı nasip etsin İnşallah . İster istemez korku oluyor hiç kötü düşünme hayırlısıyla kucağına al🤲🏻😇
Busraaa1919 Tostiginannesi bence o hissi yaşamayan anne yok Anın tadını çıkar hiç korkma panik atak hastası biri olarak söylüyorum bunu spinal anestezi ile sezeryan oldum her ana şahit oldum asla yapmam diye düşünüyordum çok rahat geçti nasıl oldu bitti anlamadım bile boş yere stres yapmışım Allah kolaylık versin şimdiden canım sağlıkla büyüt bebeğini
Mbetul Tostiginannesi sabah bende sezeryan açayım ne yerdeyim ne gökte değişik duygular içindeyim inşallah sağ salim bebekleirmzie kavuşup Rabbim sağlıklı şekilde büyütmeyi nasip eder
Dareyn Tostiginannesi Evet 2 gün önce sezaryan oldum 💐 O korku vardı hatta evladımı alır mıyım alamaz mıyım diye düşünürken şu an yanımda yan yatmış şekilde gımıl gımıl hareketler yapıyor elhamdülillah 😂🤭♥️ Ben babamdan helallik almak için aramıştım. Kızım bu dünya yalan dünya hem ölsen bile şehit olursun ne güzel bizi de kurtarırsın deyip gülmüştük🐣Bende rahatlamıştım🤗🥰 Elhamdülillah güzel geçti bunlar vesvese hep dua edin 💐
civciv1520 11 Haziran sezeryan olcam nasipse ilk doğumum olcak , aynı şeyleri bende düşünüyorum sağ salim kavusalim evlatlarımıza inşallah son gunlerde iyice ya bişey olursa korkusu sardı içimi
Zemirayda Tostiginannesi 13 gün önce doğum yaptım aynısı bende de vardı. Sabah abdest alıp namaz kıldım öyle gittim hastaneye ve rabbime inandım 🤲 gerisi geliyor canım korkma 🤲❤️
EsmamM18 Tostiginannesi benim 2. Sezeryanım 35 günüm kaldı o kadar sabırsızlanıyorum ki. Korku değil de heyecan çok var.
Mervekaynak Tostiginannesi hiç korkma canım bütün enerjini bebeğine sakla.bende pazartesi spinal sezeryan oldum. Ağrılar acılar oluyor elbet ama geçiyor korkma
Fatma272727 Tostiginannesi ilk gebelikte olecegimi bile dusundum aglayarak girmisdim ama inan degmedi cok kolay oldu 10 15 dakika mi ne surdu dikisle yarim saattir en fazla korkmani gerektirecek bir durum yok cnm ben bosa agladim dogumdan sonra eski esime eger her dogum boyle kolaysa 10 tane yapalim demisim nasip deilmis ayrildik adamla simdi ikinci evliligim rabbim nasip ederse ekimde dogumum sezeryan oglusum gelecek bir de kizim var 10 yasunda🙂🙂🙂
Syr Tostiginannesi merak etmeyin ben son ana kadar rahattım ama hastanede baya sıkıntı ettim hele önlük giyip sedyeye alınınca surat 5 karış gittim. Ama orda personelle sakinleştim ☺️ Spinal oldum ve çok rahat geçti. Bol bol dua edin sakinleşmek için. Zaten 5 dakikada bebeğin sesini duyunca rahatlarsınız. Birde çok panik olursanız sakinleştirici yaparlar 🥰 Pamuk gibi olursunuz. Çok güzel bişey Allah sağ salım kavuştursun🥰