Kızlar biliyorum belki çok saçma gelicek sizlere ama ilk hamileliğim olduğu için ister istemez tedirginlik yaşayabiliyorum biraz önce hapsirdiktan sonra çok aşırı şekilde sancım oldu ama uzun sürmedi 9+2 gebeyim endişelenmem gerekiyor mu?Lütfen kırıcı şekilde yorum yapacak olanlar yazmasın