BusraaKoc ben ilk gebeliğimde günde 1,5 paket içmeme rağmen hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bırakmıştım ve en cok korktuğum şeydi asla yapamıyordum 15 yaşından beri içiyorum elim ayağım titrerdi içmesem ama bir şekilde oldu oğlum 8 aylıkken geri başladım yine 8 9 ay kadar içtim derken hamile kaldım kalp atışını duyunca bıraktım nasıl oluyor bilmiyorum ama birden kestim ben. Kendim bile bazen inanamıyorum 5 dk içmeden duramayan ben aklıma bile gelmiyor