Ben de 18 yaşımda olmuştum şimdi 29 yaşımdayım.devlet karşılamıştı o zaman.ama çocuk planınız varsa yaptırmayın.yani göğüs küçültülürken meme bezlerine de zarar verdiği için sütünüzü gerçekten çok azaltıyor yani benim öyle oldu.tabi görüntüsünden memnunum ama emzirme konusunda maalesef 😔