Edaa23 canım hiç kafana takma eşimde bende sizin gibiyiz hatta ailesi yüzünden kaç kere dayak yedim boşicam vabanın evine git istemiyorum sevmiyorum seni aileme kadar küfürler ederdi afedersiniz ama hiç bir bok yiyemiyolar yapamıyorlar sende koekut gözünü de boşa bu çocuğun yüzünü göremezsin dik dur karşısında altta kaldığını anlarsa daha çok ezer bende git boşa aileme giderim çocuğun yüzünü göstermem ama dedim bide babamda aradı kızımı tek sanmayın ben arkasındayım boşa alırım kızımı dedi şimdi ailesi korkudan gitme kızım yapma yuvan boxulur demeye başladı ben neler çektim ahhh bir bilsen allahım sıkıntılarını tez zamanda gidersin dualarım seninle yavrunu kucağına almak nasip olsun sağlıkla 💕