Ysmn211 https://resimyukle.io/r/rpTbRivAw7 Canlarım 🤗 28 günde regl oluyorum ve bugün reglimin 13.gunu. Yarın 14.gun ve doktor randevum var. Sizce çatlama olmuş mu
Ysmn211 KubraAydin koyulasmiyor bende :( Bi de yarın bakacağım bakalım..doktora gideceğim. Çatlama olmuşsa doktor anlar mi
Mavi34 Ysmn211 12.gunde cizginsiliklesmeye başlamış keşke kaçırmasaydın ama sen bugün bile dene bence belki şansına yumurtlama ve sonrası 3 gün içinde tutabilirmiş