N_A_Z_L_I_M Fadimsak Çok güzel ifade etmişsin canım Gaz sıkışması gibi oluyor sancı gidince gaz çıkarmış gibi rahatlıyorsun tekrar tekrar böyle açılma oluyor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Fadimsak N_A_Z_L_I_M aynen canım valla gecince nasıl rahatlıyom ama girince aglıcak gibi oluyorum rabbim yardımcımız olsun insallah hepimiz saglıcakla kavusalım😊😇
Fadimsak annelinkoo nişan aslında emin degilim genelde pembemsi kahverengi oluyor diyorlar bende öyle degilde bir hafta önce falan sarı koyu bi akıntı oldu oda nişanmı degilmi bilmiyorum
annelinkoo Fadimsak ewet aynı haftalardan beri yoğun akıntı geliyor benden de ama sürekli değil ara ara. Nişan olmadan açılma olmaz herhalde diyodum ben de kendi kendime çünkü bende açılma da yok. Hayırlısı ya sağsalim doğsunlar inşl 🙏🏻