Hamileliğimin başından beri şehir hastanesine gidiyorum. Kontrollerde hep memnun kaldım. Yakınlarımdanda doğumda çok memnun kalanlar olmuştu tavsiye ettiler gittim ama kendi doğumum için yatış yapıldığında resmen kabus gibi 3 gün geçirdim bebeğimin doğumu başlamasına ve suyumun gelmesine rağmen suni sancı ile 3 gün yatırıp açılma ilerlemedigi için eve göndermek istediler. Normal doğuma uygun olmadığım halde sezeryana almadılar en son çare sezeryan dediler ve hemen özel hastaneye acil yatış ile doğumumu gerçekleştirmek zorunda kaldım. Bebeğimin kafasında şişlik olduğunu bunun vajinal muayene sonucu olduğunu söyledi doktorum.