didembalci Evet kullanmanız gerekir. Eskiler içmiyordu ama sağlıklıydılar demek çok mantıklı olmaz, artık yediğimiz her şey hormon, stresli bir dünyada yaşıyoruz. Eskiden olduğu gibi doğal değil hiçbir şey. Doktorunuz çok büyük bir ihmalkarlık yapmış. Yol yakınken güvenilir bir doktora devam edin.