Duygus97 Miumiu merhaba ben de 33+5 im dün gece bebek cok kasıldığı için acile gittim açıklık kontrolğ yapıldı parmak ucu açıklık varmış ilerlemesinden korkuyorum. Sizin açıklık var mıymış?
Puduhepa Duygus97 hayır öyle Bi sorunum yok benim sadece kasıkta ağrı var o kadar yürüyüş yaparken bir süre sonra oluyor
Miumiu Duygus97 Benim yoktu canım açıklığım, senin nasıl bir kasılman oldu ki ? Ara ara bende de oluyor ayırt edemiyorum🤷🏼♀️
Burcuckmk Puduhepa rahimde açılma var mi diye bakicam dediyse vajinal muayne yapar ama gerekte duymayabilir usg ile bakar hayirlisi olsun inşallah ama vajinal bakarsa da korkma kasma kendini bisey yok
Puduhepa Burcuckmk sadece yürüyüş yaparken bir süre sonra oluyor o yüzden bana biraz tuhaf geldi bu alttan muayene olayı
Burcuckmk Puduhepa sen rahatsiz olduğunu ağrı olduğunu soylediysen doktorlar onlem almak icin her ihtimali düşünerek karar verir canim bi muayneye git şikayetini tekrar dile getir beraber bi yol bulursunuz
Miumiu Puduhepa Akıntı için alttan muayene oluyor canım. Su mu yoksa enfeksiyon kaynaklı bir akıntı mı diye açılma olup olmadığına bakıyor. Ben de 32. Haftamda alttan oldum sırf bu yüzden.
Menfiye_01 Puduhepa benım ıdrarımda enfeksıyon cıktı sonra ufak ufak sivilce seklinde seyler cıktı megersem enfeksıyon mantara sebep olmus o yuzden alttan bakmak zorunda kaldı
Rabia112 Puduhepa benim 32 haftamda biraz ağrım vardı doktorum da erken bir çatı muayenesi yaptı. Şuan 35 haftalığız doğum başlama gibi bir durum olmadı.
Duygus97 Rabia112 merhaba benim de 33+5 haftada dün yapıldı benim parmak ucu açıklık varmış ama cok korkuyorum ilerler doğum başlar diye. Aslında yaptırmak istemedim ama doktorum yaptır dedi😣
Rabia112 Duygus97 sanırım bu durumda çok aşır işler yapmamanız gerekiyor. Sıcak su da fazla kalmayın ve bacaklarınızı çok açmayın. 35 den sonra başlarsın bunları yapmaya 😊
Gamze84 Puduhepa ben bebek hareketlerini aşağıda hissediyordum ve kasıklarımda Ağrı vardı gittim.önce ultrasonla baktı daha sonra iyce emin olmak için Altan baktı
Duygus97 Miumiu bebek kasılıp sertleşiyor karnım şişiyor ve nefes almakta zorlanıyorum bugun akşama kadar yattım yine aynı şey oluyor şuan. Ve 5 dakikada bir oluyor bu da açılma yapar dedi doktor yapmış gerçekten de
Miumiu Duygus97 Anladım canım umarım sağ salim şöyle 37-38leri görürüz hepimiz🙏🏻 Doktorun ne önerdi peki sana açıklık olunca?
Duygus97 Rabia112 inanın hiç iş yapmıyorum ama her şey olacağına varıyor. Sadece yemek o da günde 1 çeşit ve bulaşık başka iş yok. Sıcak suyu çok severdim ılık suyla duş alıyorum falan. İnşallah o günleri görürsem hayırlısıyla 🤲🏻
ebrarecem Açılmanın alttan bakılmasıyla alakası yok öyle olsaydı 10 kere açılmam olurdu. 29 haftadan beri kafası kanalda olduğu 10 belkide daha fazla bakılmıştır. Hiçbir şekilde açılmam yok 38 haftalık oldum.