Busraa89 Elif-elif ben kullandım bir süre rahatlattı sonra tekrar başladı herhangi bir yan etkisini görmedim hemen hemen her ay kullanıyorum enfeksiyon çıktığı için
Elif-elif Ya benim idrar yollarımda yanma ve hafif kanama oldu mantar cıktı. Üromisin yazdı çok endişeliyim antibiyotik soncta. İlkinde hiç ilaç kullanmamış. Sizin kaç haftalık Ken oldu Burcuckmk
Burcuckmk Elif-elif emin ol o mantar antibiyotikten daha zararli canım erken doğuma kadar götürebiliyor eger önlemi alinmazsa o yüzden ilaçlara cokta kötü bakmaamak lazim birini ilk aylarimda kullandim diğerini de 7. Yada 8. Ayimda kullandim