vuslat90 Merhaba kızlar meryem ana eli otu bu mu Rica etsem bakar mısınız https://resimyukle.io/r/diqTBxSlCI
ZZZeynepppg vuslat90 doğum başladıgında hastaneye gittiğinizde bi kap içinde suya koyuyosunuz o açıldığında doğumunuz kolaylaşıyor, kullananlar oldu çevremde etkili olduğunu söylemişlerdi
ZZZeynepppg vuslat90 evet sen okuyamıyorsun dualarıda, meryem suresi, nas felak ve ayetel kursi okunuyor, ailenizden biri yapabilir sizin için bunu
Elfsndkl Sancın gelince suya koyiyosun canım içine duaları felan okunuyo ama sen okuyamazsın o durumda annenler felan okusun en sonunda ondan biraz iciyorsun doğum bitincede sudan cikariyosun
ZZZeynepppg vuslat90 yok hayır benim daha cok yeni 8 haftalığım, ama bu gibi durumlarda bilgi sahibiyim hem fazlaca araştırırım hemde bi cok yakınım bu otu uygulamıştı:) inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebişinizi:)