Eg16 Dediklerinizin çoğunu bende yaşıyordum geçti çok şükür. Vajinal mantar yaşıyorsunuz büyük ihtimalle. Doktora gidin fitil ve krem veriyor. Onun dışında şuan evde yapmanız gereken şeyler. Sirkeli su ile yıkayın vajinanızı daha sonra güzelce kurutun, pamuklu bir iç çamaşıri giyin fakat yüksek derecede ütüleyin ki mikroplar ölsün. Evde yoğurt varsa mutlaka yiyin. Dediklerimi yaparsanız bir iki defa daha tekrar ediyor fakat bunları aksatmadan Hergün yaparsanız sorun ortadan kalkıyor. 2 yıldır yaşıyorum çünkü bu illettiii