Merhaba hanımlar benim iki kızım var üçüncüye hamileyim Allah büyük üçüncünün kız erkek olması asla farketmez ama çevre insanı çok etkiliyor bende biraz stres yaptım açıkçası aranızda aynı durumu yaşayanınız varmı nasıl stres yapmadan durabilirim bilmiyorum 🤷🏻♀️