Ezgi81 Hawaa 38 haftada 4 kg ye yakın dedi. Bu haftaya kadar nornal doğum derken çarşamba sezeryana gün verdi hala şoktayım. Yok ben normal doğuracağım diyip o vebali de alamadım korktum
Nisanur Ezgi81 aayy banada normal diyo bende bundann cok korkuyorum ama doktor ne derse yapmaliyiz diye dusunuyorum benim bu yuzden pskolijim bozuldu iyice ama cevremdende kilosu fazla olup normal yapanlar hep zor olmus o yuzdenn canimizi hic sıkmayalim saglik daha onemli 🤗
Nisanur 38 haftaligim 10 gun once 3500 kg doktor 4kg olursa normal yaptirmam dedi riske atamam dedi yarin gidicem bakalik kac kg olmus ultrasonda kg fazla olupta normal kgda dogan bebek vardir illaki ama doktor ne sekilde olursa olsun riske atmaz bence Allah korusunn omuz takilmasi falann cok oluyomus
Saganak Nrcn demeyin ya benim 33. Haftada 2.380 di ben şekere testide yaptırmadım doktor herhangi bişi demedi korktumm şimdi 😰
Nrcn Saganak benim doktorum çok taktı şekere , 3haftadir arada kacamaklar olsa da diyet yaptım şekerden uzak durdum bugün 35+1 olarak kontrole gittim 2600gr şuan iyi dedi. Doğuma kadar yediklerine dikkat et yürüyüş yap dedi.
Aygl1996 Hawaa canım aynı durumdaydım. 39 da hastaneye yattım suni sancıyla başlatılacaktı doğum. Yapamadım sezeryan oldum bebeğim doğduğunda 4500 kgdı. Yediklerine dikkat et kilosunu yükseltmemeye çalış sana tavsiyem😔