Hahahh12 İyi akşamlar hanımlar . Bi kac gündür sağ ve sol tarafımda hafif acı hissediyorum bir kac saniye sürüp geçiyor göğüs altında yaşayan var mı normal bi durum mu ? 22+5 haftalığım bilgisi olanlar bilgi verirse sevinirim 😊
Sedasmsk Hahahh12 bende 26 haftaligim canim bi kac gundur benimde sag karin bölgem de içinde acıma gibi bisey oluyordu araştırdım bebek büyüdüğü için karin genisledigi için normalmis
inci_34 Hahahh12 bende karnımın sağ sol göbek çevresinde ağrı acı gibi bişi hissederdim hep ama aktif çalışıyordum o zaman zorlanıyordum sanırım işten ayrılınca doğum iznine o ağrılarım olmadı cok masa basında hareketsiz duruyordum yada fazla yürüdüğüm zamanda oluyrdu
Hahahh12 Sedasmsk tesekkür ederim normalde benmde sağ tarafta oluyodu bş kac gndr bugünde solda oldu 😊