Kızlar Merhaba,
İç çamaşırımda ıslaklık oldu az önce ben hissetmedim lavaboya gittiğimde gördüm. Son zamanlarda artan akıntımdan şikayetçiyim zaten beyaz süt kesigi gibi mantardan şüphelendim. Kaşıntı yok ama ara ara iç bölgede yanma ve batma oluyo. Kendi doktorum izinde yarın başka doktora gidicem yaşadınız mı aynı şeyi? 24. Haftadayız