Gktrkzbn2020 ilk hamileligim benim de 🙂 aslında şöyle söyleyim ben 2-3haftadir göbeğimin belli zamanlarda yamuldugunu farkediyordum ama çokta önemsemedim hatta oh ne güzel poposunu dayiyo,kafasını dayiyo diyordum en son kontrolde doktor ultrasonla bakarken karnım gene yamuldu bakın bu şekilde oluyo karnım bazen dedim doktor eliyle baktım bu kasılma dedi bana.tabi o gün bugündür biraz evham yaptım 😔 saatte 5 yada 6kez bu şekilde olursa beklemeden gel iğne yapalım dedi,magnezyuma başlattı.bakalim hayırlısı olur inşallah 🤲