bende bikac gundur bunu dusunuyorum haziran sonu dogumum olucak bebek oldugunda oje makyaj vs zaman ayiramama durumu olucagini tahmin ettigim icin kirpik lifting yaptırıcam bir de ayagima kalici oje kesin yaptiricam ama elim icin doktoruma danisacagim ojesiz olsun derse dogumdan sonra kalici french yaptiricam ☺️ her zaman kendi gorseline ve bakimina dikkat edenler anlicaktir gerisi ne onemi var diye dusunebilir ama biz kendimizi iyi hissedersek bebegimizede o kadar iyi enerji veririz. kendini bakimliyken iyi hissedenler icin onemli detaylar 🌸