Zeynep616161 Merhaba anneler, ilk çocuğum, puset, araba vs almadım, bebis bi doğsun, biraz büyüsün 2 ay kadar sonra alırım diye düşünüyorum, sizce puseti dogmadan mi almalıyım, niçin? Bebeğim temmuz ayında dogacak
Mom789 Zeynep616161 puset zaten ilk 6ay cok kullanılıyor diye biliyorum bence önceden puset alınmalı çünkü aşıya kontrole götürürken falan poşette götürüp getiricez diye biliyorum bide havalar sıcak illaki dışarı dolanmaya eşinizle aileden birine dışarıya falan bile gitseniz yine pusete konuyor yani tercih meselesi canim bilemiyorum
Serendipity Zeynep616161 martta dogmasina ragmen dogdugundan beri hep disari cikardim bebek arabasini hic bekletmeyin, puset tercih meselesi ama araba direk ihtiyac.
Zeynep616161 Serendipity kendi arabamız var aslında heryere onla gideriz, evden onsuz biyere gitmem, disardada eşimin kucağında olur, bebeğe arabada biraz büyüdüğünde alırım diye dusunuyrm
Serendipity ruveyda14 inglesina zippy light baston model ama ustu cikiyor maxi cosi puset ile ilk 6 ay kullaniliyor. Cok memnunum 6.9kg tek elle acilip kapaniyor baston oldugu icin cok az yer kapliyor ve kendi sabit durabiliyor. Her gun dogdugundan beri bebegimle yuruyuse cikiyoru asansorlu degil apartmanimiz ama cok rahat oluyor ona ragmen cok memnunum😊
irva Zeynep616161 Bazı hastaneler çıkarmıyor o şekilde.Rehin almak değil çoğu yerin kanunu o şekilde.
Morvy Zeynep616161 yurt dışındada pusetsiz kesinlikle çıkılmıyor yasak yani rehin alma gibi düşünmeyin tamamen bebeğinizin iyiliği için arabada kucakta bebek gitmez çünkü yasak zaten.
Selinda Zeynep616161 puset ilk 6 ay çok kullanılan birşey. En basiti yürüyüşe çıkarken kullanacaksınız. Ya da açık havada bir yerde otururken çocuk sürekli kucağınızda mı olacak. Hem size hem bebişe eziyet.
Serendipity Zeynep616161 tercih meselesi dedigim gibi ben hergun cikiyorum esimin isten gelmesini beklemiyorum. Gunduz uzun uzun yuruyusler yapiyoruz pusetli bebek arabasina atip, zaten ise de baslasigimda kendim bebegi arabayla kayinvalideme birakicam o yuzden biz direk araba ve puseti aldik. Evde de pusetin icine koyup islerimi yapabiliyorum orda oyalaniyor kendi kendine sallaniyor hareket ettikce falan o yuzden iyi ki almisiz arabada da pusetle koymak emniyet acisindan en sagliklisi kucakta pek onerilmiyor
Zeynep616161 irva tamam da mantığı ne yani, kucağımda çıkarcam bebeğimi buna kim karışabilir ki? Bebeği bana teslim ederken yada hastaneden ben çıkarken dur bakayım buna puset aldınız mı diye mi sorcak, kime ne ki, tuhafıma gitti doğrusu
irva Zeynep616161 Devletten de çıkarmıyorlar mesela.Yasak o şekilde.Kendilerine göre sebepleri var.Sakıncalı buluyorlar.
inci_34 Zeynep616161 şart değil tabikl hiç almasan da olur eskiden puset mi vardı bir yere giderken be babasına taşısın 9 ay sen taşıdın yeter 🤲
[silindi] Zeynep616161 puset araba yolculugu icin sart e hastaneye asilara vs gidip geleceksiniz bence onemli bir konu doğduğu ayla pek ilgisi yok