Asmunikal alt üst sabahlığı olan takım kullandım sezeryan oldum. Zaten narkoz etkisi geçene kadar ameliyat önlüğü kalıyor üzerinizde o esna da sonda çıkarılıyor kanamaya bakılıyor sonra dan üstünüzü giyebileceğinizi söylüyorlar hemşireler giydiriyor zaten hasta bezini kolaylıkla tutması açısından pijama çok daha rahattı