Minikpandaa bende yarın 10. haftaya giriyorum, anlattığın gibi sürekli yemek isteği var ama iki lokmadan sonra yiyemiyorum doydum diyorum ama hemen geri acıkıyorum, ikinci gebeliğim olduğu için herhalde biraz erken karnım çıkmaya başladı gibi ama tabi kendi göbeğim de olabilir 😆😅