Gamzeeek Arkadaşlar çok merak ediyorum hamilelikte. Acaba sade sodanınn (maden suyu) zararı var mı bebeğe daha çok yeni hamileliğim
HavvaMerve Gamzeeek Soda dediğiniz sade maden suyu ise hayır özellikle doktorlar günde bir kere yada iki kere için diyor ama şekerli sodaları yada meyveli olanları soruyorsanız aşırıya kaçmadan tüketmek gerekiyor 👍🏼
Seda-1 Gamzeeek aksine faydası var kemiklerin gelişiminde ve annenin kalsiyum ihtiyacını giderir bana doktorum günlük 1 tane demişti
bagdat Gamzeeek maden suyunu doktorlar tavsiye ediyor ben gebeliğimin başından beri içiyorum bulantıya iyi heliyordu magnezyumdan zengin olduğu kramplara çok iyi oluyor👍🏻
Shsg Gamzeeek ben midem yanınca sade soda içiyorum rahatlatiyo.doktoruma sormuştum sıkıntı olur mu diye faydası var zararı yok dedi 🙂