Merhabalar, çalışan annelere/anne adaylarına birşey sormak istiyorum.
ilk gebeliğim ve bu konuda bir bilgim yok,35. Gebelik haftamdayım ve zorunlu doğum iznine çıkıldığı (37.hafta ve sonrası)zaman alınması gereken maaş nasıl yatırılıyor? Ay ay ptt den mi alınıyor yoksa toplu bir şekilde doğum öncesi veya sonrasında mı yatırılıyor ?
eğer doğum sonrası ise bu işe başlandığı dönemde mi oluyor?
bu konuda bilgilerinizi benimle paylaşabilir misiniz? Şimdiden teşekkür eder güzel bir hafta sonu dilerim 🌸