Merhaba 16+5 ’im ben. 15. Haftaya kadar regl sancılarım oluyordu uzun saatler geçmeyen, onun dışında mide bulantısı vs olmadı. 15. Haftada ağrılarım da bitti. Artık hamile değil miyim diye endişe ediyorum bazen. Henüz hareketlerini de hissedemiyorum, doktora gidip bebiş gördükçe içim rahat, bi süre sonra yine evhamlar 😂 böyle geçiyor bakalım inşallah sağlıkla gelirler. Henüz kilo almadım hiç. Göbüş de belli belirsiz çıktı.