Ylnzkus kan verip düzenli beta takibi yaptırın. Ben de bundan önce kimyasal yaşamıştım korkmayın 🙏🏻 Doktorum kan pıhtılaşması olabilmeli ihtimaline karşı öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı iğne başlamıştı o süreçte sonuç çıkana kadar 2 hafta felan kullandım. Keza pıhtılaşma da varmış zaten. Devlette belli bi kayıp olmadan yapmıyorlar ama imkanınız varsa özelde test yaptırabilirsiniz.. tabi ki tamamen normal bi kimyasal gebelik de olabilir. İçinizi ferah tutun. Bu sefer sağlıkla olur inşallah 🙏🏻