Busragmstmr Ozge890 kesinlikle beklemeyin kaç tanidigim hareket azligiyla gidip doğum yaptı suyu bitince hareketleri azalıyor. eşiniz nasıl bu kadar rahat?
Busragmstmr Yuceroglu benimde 33 de suyu sinirdaydi 2 hafta geçti bakalım inşallah hayırlı zamanda sağlıkla gelir bebeklerimiz
Ozge890 Busragmstmr 35.6 haftaligim inanki bilmiyorum ki bi kac gun sonra randevum var gidince göreceğiz bakalım inşallah kötü bi durum yoktur
Busragmstmr Ozge890 neredeyse aynıyız bende 35+3 um. İnşallah sağlıklıdır bebeğiniz. Merak ettim bebeğinizin durumunu giderseniz buraya yazın durumunu
Ozge890 Busragmstmr gittigim zaman yazarım yavas yavas hareketlerini hissetmeye başladım 7haziranda gidecem bakalım