Benimde basima geldi ic tarafinda kucuk bi sislik vardi doktora gittim antibiyotik kullandim bartolin kisti degil dedi bana ordaki bezlerin apse yapmasindan olmus ozellikle sormustum antibiyotik btti gecmeyince igneyle patlatti tekrarlayabilur dedi ve suan orda sislik az da olsa var ama dudaktaki şişlik indi bana bi zarari yok tekrar şişerse doktorum tekrar patlaticak bebege de banada bi zarari yok korkulcak bi durum degilmis