Meliskam
Hormonlar alt üst oluyor ama eşinizin anlayışlı olması gerekiyor 🤦🏻♀️ Bebeğiniz için de stresli ortamlar da anne karnında bebek maalesef o da herşeyi hissediyor ilk kızım da istemediğim bir sıkıntı ve stresin içindeydim ve erken doğdu kilo da alamamıştı karnım da 😐 Doğduktan sonra da 6 ay kolik agrısı çekti çok kötüydü ne gecem belliydi ne gündüzüm o yüzden stresli ortamdan uzak kalın diyebilirim baktınız kalamıyorsunuz oda değiştirin o an Meryem süresi dinletin bebeğinize 👍🏼