Merhaba kızlar, ben 36+4 haftalık hamileyim ve doktorumuz bebeğe onun anlamayacağı partiler yapıp odalar hazırlayacağınıza mutlaka kordon kanı ve bağını saklatın özellikle de bu dönemde dedi. Bende araştırma yapıyorum ancak emin de olamıyorum güvenemiyorum her yere. Yaptıran var mıdır veya yakınında duyan konu hakkında bilgisi hikayesi olan varsa payalaşabilir misiniz? 🌿