Karın normalde yumuşak olur, kasılma olduğunda ise sertleşir. Ben kasılma esnasında bir de kalp çarpıntısı gibi boğazıma bir yumru oturuyor gibi hissediyorum. Bazen kasılmalar o kadar sık oluyor du ki bu tehlikeli olanmış. İnşallah açıklama bilmisimdir 🙃