nazcicek_3 12 haftalik olduk dr a gittik dr kendinden emin bi sekilde erkek dedi ama degisirmi kesinmidir acaba degisen varmi
Mom72626 nazcicek_3 kendisini net gösterdiyse değişmez canım. Benim de 14. Hafta da gördü kesin pipisini gördük erkek biraz daha net olabiliyor
Busra_gunyuzlu @nazcicek_3 hahaha bende o dertten yanıyorum net resmını bıle verdı ama yorumcularımız kıza benzetiyor anlamadım her posta bakıyorum valla delı gıbı 😅😅🥰🙏🤦🏼♀️
Busra_gunyuzlu @Mom72626 bana resım de verdı dıger posta gördünüz mü bılmıyorum ama bakıyorum her resmıne hepsı benzer o kadar mavı aldım boşa gıdecek mı acaba 19 haftaya gırıcem bende 13 de net soyledı bana da https://www.hizliresim.com/qc3dlc1
Busra_gunyuzlu @Nlfrylmz bana da hep ılk görünen neyse genelde o dur dıyolar burda herkes kız dedı bende dedım acaba doktor mı yanıltıyor 🙄
Nlfrylmz Busra_gunyuzlu sanmıyorum doktor neyi gördüyse onu söylemiştir. Ama çocuğun pozisyonu da çok önemli.
Nlfrylmz nazcicek_3 yok daha 26+4 haftalığız ☺️ ama her doktora gittiğimiz de ısrarla hala kız dimi diye soruyorum 🤣🤣🤣
Busra_gunyuzlu @nazcicek_3 guvenıyorum 5 ayıma gırcem hep ona gıdıyorum basından berı çok ıyı bırı evet guvenım sonsuz dur elbet ama yorumcularım da ıste kafamı karıştırdı 😅😅
Busra_gunyuzlu @Nlfrylmz evet bazen kapatıyor bazen açıyor bacakları bazen arkasını dönüyor 😅 genelde saklayınca dırek herkes kız dıyor ya eskı tabırle kız utanırmış fln 😅😅
Nlfrylmz Busra_gunyuzlu evet ya gösteriyorsa erkek göstermiyorsa kız diyen çok oluyor. Maşallah bizimkisi direk gösterdi . Doktor demese bile biz gördük kız olduğunu net şekilde 😃