Kbra1234 Kızlar sürekli gittiğiniz bir doktor mu oluyor yoksa kime alabiliyorsanız randevuyu ona mı gidiyorsunuz ve doğuma kendi doktorunuz mu geliyor yoksa nöbetçi doktor kimse o mu doğurtuyor ?
-Cansu- Kbra1234 7 nöbetçi kim ise o doğurtuyormuş canım. Ben demet hanıma gittim çok ilgili Bi doktor ama randevu bulmak imkansız gibi bişi onda bide gizem Berfin uluutku diye bir doktorun çok iyi olduğu söyleniyor orda
Kbra1234 -Cansu- doktorları için iyi şeyler söyleniyor ama işte kim denk gelirse doğurtması sorun ama devlet sonuçta
Alyas22 Doğum Olacağı zaman erkek doktor mu geliyor? Geçen gittim erkek de gelebilir dedi Acil de Allahtan kadın geldi.