Benimbu gebeliğimden öncede 2 kayıbım oldu bu yüzden içim hiiiiç rahat değil, aynı şeyler dr.um banada sadece lavoba için kalkmamı onun haricinde sürekli yatak istirati dedi fakat kanama durmayınca işte insan huzursuz oluyor... Birde yurtdışında yaşıyorum kimseyle paylaşamyınca iyice kafaya takıyor insan😕